Budaörsiek együtt, egymásért! – Sávai-Viola Erika: Játékosan angolul – Különórák választása
- Budaörsi INFÓ
- 2020 szeptember 04.
(Budaörs, 2020. szeptember 4. – Budaörsi Infó) A Budaörsiek együtt, egymásért! sorozatunkon belül minden héten pénteken Sávai-Viola Erika angol tanulással kapcsolatos cikkeit olvashatják és videóit nézhetik meg. A mai részben a különórák választásáról lesz szó. Tartsanak velünk!
Kérjük iratkozzanak fel YouTube-csatornánkra, Facebook-oldalaink és hírportálunk előtt elsőként ott lesznek elérhetőek a videóink.
A veszélyhelyzet idején szerettük volna, hogy ha nap mint nap nem csak azzal szembesülnek olvasóink az oldalunkon, hogy a megbetegedettek száma miként változik. Lehetőséget biztosítottunk, hogy bárki csatlakozzon hozzánk és megmutassa, hogy mivel tud hozzájárulni a beszűkült közösségi élethez.
A sorozatunk a korlátozások feloldása után véget ér, viszont a segítőink, az előadóink lelkesedése töretlen, ezért a továbbiakban is találkozhatnak velük videós formában egy új sorozat keretén belül! Köszönet érte! Tartsanak velük, velünk!
Budaörsiek együtt, egymásért!
Videós bejelentkezéseinket a témával kapcsolatos cikkekkel is kiegészítjük, így érdemes figyelemmel kísérni továbbra is – Youtube-csatornánk és közösségi oldalunk mellett – hírportálunk, a Budaörsi Infó Online felületét is.
Sávai-Viola Erika: Játékosan angolul –
Különórák választása
Az ősz beköszöntével sok kisgyerekes család élete változik meg, elindul a tanév, a legkisebbek bölcsődébe, óvodába mennek, míg a nagyobbak iskolába. Sok szülőben pedig felmerül a gondolat, hogy délután különórára vigye gyermekét.
De mire érdemes figyelni, amikor foglakozást választunk?
Először is ismernünk kell a gyermekünket, egy kis örökmozgónak mindenképpen mozgással egybekötött foglakozást válasszunk, ahol adott a fizikai leterhelés. Érdemes azt is megnéznünk, hogy a választott óra milyen messze van a gyerkőc óvodájától, vagy iskolájától, mennyi idő alatt érhetünk át vele délután az egyik helyről a másikra. Hosszú távon a logisztika és az anyagiak is meghatározhatják a választásunkat, így ezeket is végig kell gondolni.
Amennyiben lehetőség van rá érdemes bejelentkezni egy ingyenes próbaórára, ahol tesztelhetjük, hogy kényelmesen odaérünk-e illetve meggyőződhetünk arról, hogy megfelelő-e az adott kurzus a gyermekünknek. Megismerhetjük a pedagógust, a helyszínt és képet kaphatunk, hogy mi várható a foglalkozások alatt. Fontos szempont még, hogy ki tartja az adott foglalkozást, van-e megfelelő képesítése, hogyan viszonyul a gyermekekhez, mennyire felkészült és milyen eszközök állnak rendelkezésére, amik segítik a tanításban.
Ha mindezt megnéztük, hagyjuk meg a választás lehetőségét gyermekünknek, hogy mit milyen intenzitással szeretne csinálni. Vannak gyerekek, akik egy életre elköteleződnek egy hobbi, nyelv vagy sport mellett, míg mások több mindent is kipróbálnak.
Kövesd a fejlődését, örülj a sikerének és támogasd a kudarcban is, így időben észreveszed, ha mégis más foglakozást érdemes ajánlanod neki. Az óvodás és kisiskolás időszak tökéletes a kísérletezésre, ilyenkor még kevésbé terheli le őket az iskola és a tanulás. Ez a tapasztalatszerzés szülői segítséggel elvezet ahhoz, hogy gyermekünk megtalálja az örömét a választott tevékenységben, ami egy életre elkísérheti.
(Budaörsi Infó)
facebook:
0 Komment