Budaörsiek együtt, egymásért! – Sávai Viola Erika: Tanulási típusok
- Budaörsi INFÓ
- 2020 augusztus 07.
(Budaörs, 2020. augusztus 7. – Budaörsi Infó) A Budaörsiek együtt, egymásért! sorozatunkon belül minden héten pénteken Sávai-Viola Erika angol tanulással kapcsolatos cikkeit olvashatják és videóit nézhetik meg. A mai részben a tanulási típusokról lesz szó. Tartsanak velünk!
Kérjük iratkozzanak fel YouTube-csatornánkra, Facebook-oldalaink és hírportálunk előtt elsőként ott lesznek elérhetőek a videóink.
A veszélyhelyzet idején szerettük volna, hogy ha nap mint nap nem csak azzal szembesülnek olvasóink az oldalunkon, hogy a megbetegedettek száma miként változik. Lehetőséget biztosítottunk, hogy bárki csatlakozzon hozzánk és megmutassa, hogy mivel tud hozzájárulni a beszűkült közösségi élethez.
A sorozatunk a korlátozások feloldása után véget ér, viszont a segítőink, az előadóink lelkesedése töretlen, ezért a továbbiakban is találkozhatnak velük videós formában egy új sorozat keretén belül! Köszönet érte! Tartsanak velük, velünk!
Budaörsiek együtt, egymásért!
Videós bejelentkezéseinket a témával kapcsolatos cikkekkel is kiegészítjük, így érdemes figyelemmel kísérni továbbra is – Youtube-csatornánk és közösségi oldalunk mellett – hírportálunk, a Budaörsi Infó Online felületét is.
Sávai Viola Erika: Tanulási típusok
Amikor angolul tanítunk gyerekeket figyelembe vesszük a tanulási stílusaik különbségeit, hogy ezeket a tanulási stílusokat beépíthessük az óráinkba. Szülőként is érdemes tisztában lenni azzal, hogy milyen típusú tanuló a gyermekünk, hogy segíthessük a hatékony tanulásban.
Az alábbiakban bemutatok 5 különböző tanulótípust és a néhány nekik való feladatot is ajánlok, amelyek megfelelnek a tanulási stílusuknak.
Vizuális tanulók: Szükségük van a tanulás során arra, hogy lássák a megtanulandó dolgot és nagyon élvezik az olvasást, képnézegetést. Érdemes a tantermet vagy a szobájuk falát színes plakátokkal, képekkel telerakni, ez megkönnyíti a tanulást számukra. Segítség számukra ún. elmetérkép elkészítése.
Auditív tanulók: Hallás után tanulnak a legkönnyebben. Gyorsan tanulnak történeteket és dalokat azok meghallgatásával és nem kell látniuk a szavakat leírva azok megtanulásához. Szeretik a párbeszédeket, illetve, ha felolvassák nekik az anyagot és a tanulás közbeni háttérzene nem vonja el a figyelmüket.
Mozgásos tanulók: A kinesztetikus gyerekek mindig mozgásban akarnak lenni, csak ülés és nézés/hallgatás nem vonzza őket sokáig. Használjunk sok mozdulatot a dalokhoz, és hagyjuk, hogy az új anyagot eljátsszák (például ha tanítjuk a „ló” szót, hagyjuk, hogy úgy futhassanak, mint egy ló).
Analitikus tanulók: Az analitikus tanulók a nyelv részleteire összpontosítanak, például a nyelvtani szabályokra, és élvezik a szavak és a mondatok szétválasztását. Szükségük van arra, hogy mindig pontosan el legyen magyarázva nekik a feladat célja és szabályai.
Globális tanulók: A globális tanulók a teljes képre összpontosítanak, és nem törődnek annyira a részletekkel. Nem akarnak unatkozni az órákon, és érdekes és vonzó anyagokat élveznek. Szeretik a csoportmunkákat és a számítógépes feladatokat.
(Budaörsi Infó)
facebook:
0 Komment