Zárva tart a Polgármesteri Hivatal, de a kormányablak-busznál lehet ügyet intézni

(Budaörs, 2019. február 28. – Budaörsi Infó ) 2019. március 4-én (hétfőn) 18.00 órától 2019. március 5-én (kedden) 14.00 óráig a Budaörsi Polgármesteri Hivatal aulája technikai okok miatt zárva lesz. Kedden 8 és 14 óra között a járási hivatal egy kormányablakbusz beállításával fogadja az ügyfeleket a Városháza feletti parkolóban.

 

 

A Budakeszi Járási Hivatal tájékoztatása szerint 2019. március 5-én (kedden) 8:00 – 14:00 óráig, a Polgármesteri Hivatal parkolójában (2040 Budaörs, Szabadság út 134.) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:

 

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés

személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;

útlevél ügyintézés;

vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;

elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;

parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);

lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;

NEK adatlap (regisztráció);

 

Gépjármű-ügyintézés:

járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);

járművek forgalomból történő kivonása;

jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;

közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;

elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;

megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;

származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.

 

Egyéb feladatok

adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);

adatletiltási kérelmek átvétele;

egyéni vállalkozói ügyek intézése;

ügyfélkapu regisztráció;

Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;

Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;

Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.

 

Budaors_Varoshaza_004

 

Az ügyfélfogadás dátuma és időtartama a kedvezőtlen időjárásra tekintettel változhat!

 

 

(Budaörsi Infó)

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.