Új helyre költözik az adóhivatal Pest megyei központi ügyfélszolgálata

(Budaörs, 2017. november 15. – Budaörsi Infó/NAV) A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő irodaház helyett, a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálata november 20-ától a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt várja ügyfeleit.

 

 

 

2017. november 20-tól a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága és a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága központi ügyfélszolgálata közösen működik a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt. A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő központi ügyfélszolgálat utoljára 2017. november 16-án, csütörtökön tart nyitva. 2017. november 17-én, pénteken – a költözés miatt – zárva tart.

 

Az ügyfélfogadási idő változatlan:

Hétfő:
8:30-18:00

Kedd:
8:30-12:00

Szerda:
8:30-18:00

Csütörtök:
8:30-12:00

Péntek:
8:30-11:30

 

nav2_pest_megyei_adoigazgatosag_apeh

Elköltözik a Kresz Géza utcából a Pest megyei adóhivatal

 

A központi ügyfélszolgálat megközelítése tömegközlekedéssel: a 30-as autóbusszal, a 14-es villamossal és a 75-ös illetve 79-es trolibusszal lehetséges.

November 17-én ügyfelek személyesen a NAV budapesti központi ügyfélszolgálatain, és vidéki kirendeltségein zavartalanul tudják ügyeiket intézni.

Általános telefonos ügyintézés esetén kérik, hogy hívják a 1819-es számot, regisztrált felhasználók esetében pedig a (06) 40/20-21-22-es telefonszámon tudják az ügyeiket intézni.
Bővebb információ:  www.nav.gov.hu/ugyfelszolg.

 

(Budaörsi Infó/NAV)

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.