Halló, miben segíthetek?

(Budaörs, 2023. május 24. – Budaörsi Infó/NAV) A telefonos ügyintézőrendszerben gyorsan, kényelmesen – és ami még fontosabb – személyre szabottan intézheti adóügyeit.

 

 

Ehhez mindössze egy ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) van szükség. A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) egyszerűen hozzá lehet jutni a négyjegyű „varázskódhoz”. A honlap lépésről lépésre segíti a felhasználókat. KAÜ-azonosítás (ügyfélkapu, elektronikus személyi igazolvány, telefonos azonosítás, arcképes azonosítás) után, belépve az online nyomtatványkitöltőbe, az új nyomtatványok, kérelmek közül kiválasztható és kitölthető a TEL-adatlap. A szolgáltatás elérhető akár mobiltelefonról is.

A kérelem benyújtása utáni napon a NAV megküldi a tárhelyre a telefonos ügyintézési azonosításhoz szükséges PIN-kódot. Ezt a kódot kell bediktálni annak, aki konkrét ügyben szeretne segítséget kérni a 1819-es telefonszámon. Ez esetben az ügyintéző konkrét tanácsot tud adni, hiszen az ügyfélazonosító-szám alapján pontosan beazonosította, hogy az adózó van a vonal túlsó végén.

A NAV telefonos szolgáltatásai a 1819-es, külföldről a +36 (1) 461-1819-es hívószámon működő NAV Infóvonalán érhetőek el.

 

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.