Pedagógiai Szakmai Napot tartottak Budaörsön

(Budaörs, 2022. október 12. – Budaörsi Infó) 2022. október 10-én Pedagógiai Szakmai Napot tartottak Budaörsön, az 1. Számú Általános Iskola aulájában. A rendezvény főszervezője Budaörs Város Önkormányzata volt.

 

 

A rendezvény regisztrációval kezdődött, majd pedig a Kollektív Alternatív Zeneműhely rendhagyó koncertjével folytatódott, amiben részt vett a jelenlévő tanárok egy része is kórusként.

 

 

pedagogusnap2022 (3)

 

pedagogusnap2022 (2)

 

pedagogusnap2022 (6)

 

pedagogusnap2022 (13)

 

pedagogusnap2022 (10)

 

pedagogusnap2022 (11)

 

pedagogusnap2022 (12)

 

pedagogusnap2022 (15)

 

 

A moderátor Fröhlich Kristóf, a Budaörsi Latinovits Színház színésze volt.

 

Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármesterének köszöntője után a szakmai nap plenáris előadásai következtek.

 

 

pedagogusnap2022 (17)

 

Előadást tartott:

 

Kiss Kinga, gyermek-és serdülő klinikai szakpszichológus, integratív gyermekterapeuta

Gyerekek és felnőttek az online térben

 

Petróczi Gábor, tanügyigazgatási szakértő, címzetes főiskolai docens

Mókuskerékben – aktuális pedagógiai, tanügy-igazgatási feladatok a köznevelési intézményekben

 

A két előadást a Budaörsi Latinovits Színház – „Az osztály vesztese” c. előadás részlet követte (Szőts Orsolya, Fröhlich Kristóf, Vrabecz Botond).

 

 

pedagogusnap2022 (5)

 

További előadások:

 

Petróczi Gábor, tanügyigazgatási szakértő, címzetes főiskolai docens
A pedagógusok leggyakoribb foglalkoztatási problémái

 

Kiss Kinga, gyermek-és serdülő klinikai szakpszichológus, integratív pszichológus
Gyermeknevelés napjainkban – az online élet kihívásai

 

 

pedagogusnap2022 (25)

 

 

Dr. Jármi Éva, pedagógiai szakpszichológus

Iskolai bántalmazás (bullying) megelőzése óvodában, iskolában – A Budapest Bullying Prevenciós (BPBP) Program

 

Dr. Kelemen Lajos, pszichológus

Barangolás az óvodás gyerekek érzelmi világában

 

Fléger Ildikó művészetterapeuta, oktatásszervező, ADHD Szülőcsoport vezető

Bethesda Gyermekkórház – ADHD-val élni és Élni hagyni

 

 

pedagogusnap2022 (26)

 

 

Borsányi Árpád, klinikai gyermek és serdülő szakpszichológus, oktató-vezető alapozó mozgásterapeuta, homloklebeny tréner

Homloklebeny terápia: mozgásos gyakorlatok a végrehajtó funkciók fejlesztéséhez gyermekeknél és felnőtteknél

 

Bócz Péter, tanulásmódszertani tréner, Lantos Tanulási Stratégiák

Tanulj meg tanulni! – Tanítsd meg tanulni!

 

Török Judit, pedagógiai módszertani tanácsadó, mediátor

Resztoratív szemlélet lehetőségei az óvodai és iskolai közösségek (szülők-gyermekek-pedagógusok) konfliktuskezelési gyakorlatában Műhelymunka az EgyKő (Egyensúlyban-Közösségben) projekt részvételével.

 

Prievara Tibor, pedagógus, nyelvtanár

Gamifikáció az oktatásban Kiút az értékelési csapdából. Vajon egy egyest hány ötössel lehet kijavítani?

 

 

pedagogusnap2022 (29)

 

Monoriné Papp Sarolta,  Közoktatási szakértő, iskolafejlesztési tanácsadó, kritikus barát

Mitől működik?! Megoldásközpontú iskolafejlesztés a gyakorlatban Mitől működik, vagy éppenséggel mitől nem működik egy tanítási óra – egy tantestület – ad’ absurdum egy ország oktatási rendszere?

 

 

Borda Hajnalka, német nemzetiségi referens – Fenntartható nemzetiségi nyelvoktatás a városunkban

50 éves a német nyelvoktatás Budaörsön

 

 

Simon Dóra, edukációs és CSR csoportvezető

Környezettudatosság az óvodában, iskolában

 

 

 

pedagogusnap2022 (28)
(Budaörsi Infó)

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.