A magyarok többsége vásárolt divatterméket online a karantén alatt egy kutatás szerint

A kijárási korlátozás idején a magyarok 66 százaléka vásárolt ruházati, illetve divatterméket online – egyebek között ez derült ki egy kutatásból. A legkeresettebbek a pizsamák és hálóruhák voltak.

 

A Glami – MTI-nek küldött keddi közleménye szerint – több mint 250 ismert divatwebáruház kínálatát egy online platformon összesítő keresőoldal. Az internetes adatfelvételen és értékesítési statisztikákon alapuló, a divatpiac helyzetét vizsgáló legfrissebb reprezentatív kutatásukban ötezer magyar felhasználó vett részt, május 1. és 4. között.

A választ adók 26 százaléka új webáruházakat fedezett fel a járvány alatt és az online vásárlás megtapasztalt előnyeinek köszönhetően a jövőben többet tervez vásárolni az interneten.

A karantén alatt a legkeresettebb divattermékek a pizsamák és hálóruhák voltak: a termékkör eladása 81 százalékkal nőtt, míg a papucsokból 71 százalékkal többet adtak el.
A magyar vásárlók 7 százaléka azért rendelt, hogy ezzel is támogassa a helyi márkákat és vállalkozókat ezekben a nehéz időkben

A kutatásból az is kiderült: Magyarországon 10-ből 8 ember érdeklődik a fenntartható divat iránt, 60 százalékuk hajlandó lenne többet költeni egy fenntartható termékre. A válaszadók fele extra költséget is fizetne az újrahasznosított csomagolásért – közölték.

A megkérdezettek fele nagyjából ugyanolyan értékben vásárolt divattermékeket az interneten, mint a koronavírus előtti hónapban, a választ adók 29 százaléka szüneteltette a vásárlást. A magyarok 19 százaléka pedig többet rendelt online, mint a korlátozásokat megelőzően. MTI

 

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.