Nébo – Virtuális ügyfélszolgálati alkalmazással bővült a Nébih közösségi oldala

Virtuális ügyfélszolgálati alkalmazással bővült a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közösségi oldalának üzenő felülete – olvasható a hivatal honlapján szerdán közzétett tájékoztatóban.

 

 

Nébo, a chatbot korlátlan számú beszélgetést kezel egyszerre mint a Nébih virtuális képviselője. Minden nap 24 órában válaszol az ügyfelek szöveges kérdéseire, és írásban fogadja az élelmiszerlánc-biztonsági bejelentéseket.

A chatbot előnyei közül kiemelték, hogy szükségtelenné teszi a mobilalkalmazást, és idővel egyre pontosabb válaszokat ad. Nébo ugyanis mesterséges intelligencián alapul, vagyis az ügyféligényeknek megfelelően tanítható – olvasható a közleményben. MTI

 

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.