Kormányablakokban is intézhetőek az adóügyek

(Budaörs, 2018. január 4. – Budaörsi Infó) Pest megyében január elejétől már négy Kormányablakban is intézhetik adóügyeiket az érintettek. A NAV munkatársai a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei és a szobi Kormányablakokban lesznek elérhetőek.

 

 

A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2017 telétől Budapesten a Dózsa György útra költöztette központi ügyfélszolgálatát, de megmaradtak a váci, szigetszentmiklósi, ráckevei, nagykátai, gödöllői, érdi, dabasi és ceglédi kirendeltségek. Ezek mellett 2018. január 2-tól már Gyálon, Pilisvörösváron, Szentendrén, Szobon is várja az ügyfeleit a helyi Kormányablakokban a NAV munkatársa.

A kirendeltségekhez hasonlóan az adóügyek széles körét intézhetik a Kormányablakokban dolgozó NAV munkatársaknál, teljesség igénye nélkül: adókártya ügyintézés, bevallás átvétele, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos információk, adószámla egyeztetés, tájékoztatás az adószámláról, beadványok/kérelmek átvétele, megszemélyesített csekk kiadása, általános tájékoztatási tevékenység magánszemélyek részére. Akárcsak a többi NAV ügyfélszolgálaton, az érintett Kormányablakokban is lehet bankkártyával fizetni.

 

Adóügyek intézése a Kormányablakok nyitvatartásától eltérő:

Nyitva tartás

Hétfő 8:15 – 15:30

Kedd  8:15 – 15:30

Szerda  8:15 – 15:30

Csütörtök  8:15 – 15:00

Péntek  szünnap

 

 

(Budaörsi Infó/NAV)

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.