Indul a paprikát népszerűsítő kampány: a fogyasztás növelése a cél

“A magyar konyha elképzelhetetlen magyar paprika nélkül”, a most kezdődő, a magyar paprikát népszerűsítő kampány célja a fogyasztás növelése – jelentette ki Fazekas Sándor pénteken Budaörsön, egy bevásárlóközpontban.

A vidékfejlesztési miniszter a kampány nyitórendezvényén többek között arról beszélt, hogy a paprika “nemzeti büszkeségünk, a magyar identitás része”, a népművészetben és a gasztronómiában is egyaránt kiemelt helyet foglal el, de a magyar mezőgazdaságban is jelentős szerepet tölt be.

Kitért arra, hogy a magyar paprika legnagyobb részét a Dél-Alföldön, Szentes környékén termelik meg. Magyarországon évente 160-170 ezer tonna a teljes termelés. Magyarország az unión belül az ötödik legnagyobb paprikaexportőr.

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.