Közszolgáltatások Budaörsön – A Budaörshő Kft. az új távhőszolgáltató 2022-től

(Budaörs, 2022. január 3. – Budaörsi Infó) Korábbi cikkünkből tájékozódhattak, hogy 2022. elejétől a Fővárosi Közterület-fenntartó jogutódja, a BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. (BKM) Budaörs új hulladékgazdálkodási közszolgáltatója az érdi cég helyett. Az első munkanapjuk: 2022. január 3. További változás, hogy a távhőszolgáltatásról is új szolgáltató, a BUDAÖRSHŐ Kft. fog gondoskodni. Ez utóbbi váltásról közlünk tudnivalókat olvasói kérésre.

 

 

A következő 25 évben – koncessziós szerződéssel – a Veolia Energia Magyarország Zrt. végzi a távhőszolgáltatást Budaörsön a BTG helyett.

Ez a cég nyerte el a budaörsi önkormányzat közbeszerzési eljárását a városi szintű távhőszolgáltatással kapcsolatos feladatokat és fejlesztések ellátására.

A Veolia Energia Magyarország Zrt. a távhőszolgáltatási tevékenység tényleges ellátására BUDAÖRSHŐ Kft. néven koncessziós társaságot alapított.

A multinacionális hátterű Veolia csoport Magyarország egyik vezető közművállalata. A budaörsi székhelyű 1985-ban alapított cég az energetika, a víziközmű, a hulladékkezelés és az építőipar területén tevékenykedik. Jegyzett tőkéje: 14 174 454 800 HUF. Nettó árbevétele: 29 479 098 400 Ft. Utolsó létszámadata: 487 fő.

 
AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGEI

Adminisztrációs kérdésekkel (névátírás, lakcímváltozás, számlázás) személyesen, telefonon és elektronikus úton is fordulhatnak helyi kollégáikhoz az alábbi elérhetőségeken:

A BUDAÖRSHŐ Kft. személyes ügyfélszolgálati irodájának címe: 2040 Budaörs Napsugár sétány 7.

Telefonszám: +36 23 885 425

E-mail: ugyfelszolgalat@veolia.com

 

Hétfő: 07:30-15:30, Szerda: 07:00-19:00

Péntek: 07:30-12:30

 

Műszaki meghibásodás esetén hívják a díjmentes hibabejelentőt, ahol a hét minden napján 0-24 óráig rendelkezésre állnak: +36 80 180 023.

 

A távhővel kapcsolatos ügyfélszolgálat:

– Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;

– Mérőóra állásokat rögzít;

– Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;

– Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;

– Adatrögzítést, módosítást végez;

– Számlabefizetéseket fogad;

– Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;

– Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;

– Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.

 

Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők:

– Szerződés/megállapodás megkötése;

– Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;

– A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;

– Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.

 

A jövőben a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében elérhető lesz a https://tavho.veolia.hu/ weboldalukon egy online ügyfélszolgálat is, ahol regisztrációt követően lehetőség nyílik az online ügyintézésre.

 

Az online ügyfélszolgálat szolgáltatásai:

– értesítési adatok módosítása,

– mérőállás bejelentés,

– e-számla igénylés és letöltés,

– bankkártyás fizetés,

– Üzenetküldés (chat),

– dokumentumok letöltése,

– dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.

 

Fontos tudnivaló, hogy az online ügyfélszolgálati felület regisztrációt igényel. A regisztrációhoz a legutóbbi távfűtési számla sorszámára, annak pontos összegére és az ügyfélkódra lesz szükség.

Az ügyfélkód megegyezik a szerződéses folyószámla azonosítóval, amit a számla harmadik oldalán található meg.

 

ÁRAK

A szolgáltatóváltás nem befolyásolja az árakat. A távhő a lakossági felhasználók számára hatósági áras szolgáltatás.

 

SZÁMLÁZÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

A lakossági ügyfelek 2022 februárjában már csak az új szolgáltatótól kapnak számlát, az alapdíjról és a hődíjról.

A havi számlákat minden hónap 15-e körül kapják meg, azok befizetési határideje minden esetben az adott hónap utolsó napja lesz.

A hődíj elszámolása a korábban megszokottak szerint fog történni. A BTG Nonprofit Kft. a 2021.december
31-ig terjedő időszakra vonatkozóan elszámoló számlát készít, a BUDAÖRSHŐ Kft. pedig 2022. január 1-től az aktuális havi távhőszolgáltatással kapcsolatos számlákat bocsájtja ki.

A számla tartalmával kapcsolatos kérdések esetén továbbra is forduljanak bizalommal a helyi ügyfélszolgála-
ti iroda munkatársaihoz, akik készséggel adnak felvilágosítást a számlát érintő tételekkel kapcsolatban.

Amennyiben csoportos beszedési megbízással kívánják rendezni a számláikat, a csoportos beszedést a számlavezető bankjuknál és az új szolgáltatónál is kezdeményezni kell ahhoz, hogy teljesüljön a megbízás. A banknál megadandó ügyfélszám megegyezik a szerződéses folyószámla azonosítóval, amelyet a számla harmadik oldalán találhatnak meg, tehát a megbízás elindítására csak az első távhőszolgáltatási számla megérkezése – 2022. február – után lesz mód.

A szükséges GIRO azonosító: A27482593

A korábbi szolgáltató számára adott megbízást az új szolgáltatóra módosítani kell.

 

A BTG Nonprofit Kft. a törvényi rendelkezése alapján a folyamatos és biztonságos távhőellátás biztosításához a szükséges adatok teljes körét átadja az új szolgáltató a BUDAÖRSHŐ Kft. (székhely: 2040 Budaörs, Szabadság út 301, adószám: 27482593-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-216245) részére.

 

Az aktuális folyamatban lévő ügyfélpanaszok és a tartozással kapcsolatos ügyek kezelője továbbra is a BTG Nonprofit Kft. marad:

 

btg_ugyfelszolgalat_2022

 

 

További információkat, elérhetőségeket és linkeket is találnak a budaörsi közszolgáltatásokról korábbi cikkünkben:

Közszolgáltatások Budaörsön 2022-ben – Új szolgáltatók, tudnivalók, elérhetőségek

 

 

(Budaörsi Infó)

 

 

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.