Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézést január 1-től

(Budaörs, 2021. január 8. – Budaörsi Infó) A pandémiás időszakban különös fontossággal bír, hogy az ügyfelek az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat használják. Ennek érdekében 2021. január 1-től Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát. Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornáján keresztül biztosít támogatást.

 

 

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

– segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

– technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

– ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

– kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

– intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

– SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

 

varoshaza_budaors3_2020dec

 

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

 

Javasolják, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.

 

 

(Budaörsi Infó/budaors.hu)

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.