Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézést január 1-től
- Budaörsi INFÓ
- 2021 január 08.
(Budaörs, 2021. január 8. – Budaörsi Infó) A pandémiás időszakban különös fontossággal bír, hogy az ügyfelek az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat használják. Ennek érdekében 2021. január 1-től Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát. Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornáján keresztül biztosít támogatást.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
– segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
– technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
– ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
– kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
– intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
– SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasolják, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.
(Budaörsi Infó/budaors.hu)
facebook:
0 Komment