Budaörsiek együtt, egymásért! – Sávai Viola Erika: Tanulási típusok

(Budaörs, 2020. augusztus 7. – Budaörsi Infó) Budaörsiek együtt, egymásért! sorozatunkon belül minden héten pénteken Sávai-Viola Erika angol tanulással kapcsolatos cikkeit olvashatják és videóit nézhetik meg. A mai részben a tanulási típusokról lesz szóTartsanak velünk! 

 

 


Kérjük iratkozzanak fel YouTube-csatornánkraFacebook-oldalaink és hírportálunk előtt elsőként ott lesznek elérhetőek a videóink.


 

 

A veszélyhelyzet idején szerettük volna, hogy ha nap mint nap nem csak azzal szembesülnek olvasóink az oldalunkon, hogy a megbetegedettek száma miként változik. Lehetőséget biztosítottunk, hogy bárki csatlakozzon hozzánk és megmutassa, hogy mivel tud hozzájárulni a beszűkült közösségi élethez.

A sorozatunk a korlátozások feloldása után véget ér, viszont a segítőink, az előadóink lelkesedése töretlen, ezért a továbbiakban is találkozhatnak velük videós formában egy új sorozat keretén belül! Köszönet érte! Tartsanak velük, velünk!

 

Budaörsiek együtt, egymásért!

 


Videós bejelentkezéseinket a témával kapcsolatos cikkekkel is kiegészítjük, így érdemes figyelemmel kísérni továbbra is – Youtube-csatornánk és közösségi oldalunk mellett – hírportálunk, a Budaörsi Infó Online felületét is.


 

 

Sávai Viola Erika: Tanulási típusok

 

savaiviolaerika1917

 

Amikor angolul tanítunk gyerekeket figyelembe vesszük a tanulási stílusaik különbségeit, hogy ezeket a tanulási stílusokat beépíthessük az óráinkba. Szülőként is érdemes tisztában lenni azzal, hogy milyen típusú tanuló a gyermekünk, hogy segíthessük a hatékony tanulásban.

 

Az alábbiakban bemutatok 5 különböző tanulótípust és a néhány nekik való feladatot is ajánlok, amelyek megfelelnek a tanulási stílusuknak.

Vizuális tanulók: Szükségük van a tanulás során arra, hogy lássák a megtanulandó dolgot és nagyon élvezik az olvasást, képnézegetést. Érdemes a tantermet vagy a szobájuk falát színes plakátokkal, képekkel telerakni, ez megkönnyíti a tanulást számukra. Segítség számukra ún. elmetérkép elkészítése.

Auditív tanulók: Hallás után tanulnak a legkönnyebben. Gyorsan tanulnak történeteket és dalokat azok meghallgatásával és nem kell látniuk a szavakat leírva azok megtanulásához. Szeretik a párbeszédeket, illetve, ha felolvassák nekik az anyagot és a tanulás közbeni háttérzene nem vonja el a figyelmüket.

Mozgásos tanulók: A kinesztetikus gyerekek mindig mozgásban akarnak lenni, csak ülés és nézés/hallgatás nem vonzza őket sokáig. Használjunk sok mozdulatot a dalokhoz, és hagyjuk, hogy az új anyagot eljátsszák (például ha tanítjuk a „ló” szót, hagyjuk, hogy úgy futhassanak, mint egy ló).

Analitikus tanulók: Az analitikus tanulók a nyelv részleteire összpontosítanak, például a nyelvtani szabályokra, és élvezik a szavak és a mondatok szétválasztását. Szükségük van arra, hogy mindig pontosan el legyen magyarázva nekik a feladat célja és szabályai.

Globális tanulók: A globális tanulók a teljes képre összpontosítanak, és nem törődnek annyira a részletekkel. Nem akarnak unatkozni az órákon, és érdekes és vonzó anyagokat élveznek. Szeretik a csoportmunkákat és a számítógépes feladatokat.

 

 

 

 

(Budaörsi Infó)

 

 

 

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.