A NAV figyelembe veszi, hogy üzemzavar van az Ügyfélkapu rendszerében

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe – tette közzé az adóhatóság honlapján azzal kapcsolatban, hogy hétfőn üzemzavart észleltek az Ügyfélkaput használni kívánó adózók.

 

Az adóhatóság hétfőn honlapján jelezte, hogy a kormányzati portál és az Ügyfélkapu átmeneti fennakadása miatt az eBEV portál nem elérhető.

Hozzátették, ez független a NAV informatikai rendszerétől, nem a NAV rendszerének meghibásodása miatt áll fenn.

A közlemény arról is tájékoztat, hogy – a 451/2016. (XII. 19.) számú kormányrendelet alapján  az a nap, amelyen legalább 4 órán át tartó üzemzavar akadályozza az elektronikus ügyintézést, nem számít bele a határidőbe. A NAV eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe – írják.

 

MTI

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.