Panaszkodott a Twitteren egy légitársaságra egy férfi, leszállították a gépről

Twitter-üzenetben panaszkodott az amerikai Southwest Airlines diszkont légitársaság egyik utasa az utasfelvételi munkatársra, ezért az indulás előtt gyerekeivel együtt leszállították a gépről – írta az Adweek amerikai hírportál.

 

A cikk szerint férfi családi elsőbbségi beszállást kapott a Soutwest Airlines Denverből Minneapolisba tartó járatára, ugyanakkor két gyermeke nem kapta meg ugyanezt. A férfi ezért Twitter oldalán azt írta, hogy udvariatlan az utasfelvételi munkatárs a C39-es kapunál és nem elégedett a légitársasággal.

A beszállást követően a légifuvarozó egyik munkatársa leszállította a gépről az apát és két gyermekét, majd közölték vele: addig nem mehet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a Twitter-bejegyzést.

Miután ez megtörtént, visszaszállhattak a fedélzetre.

A Soutwest Airlines azóta e-mailben elnézést kért utasától és felajánlott neki és családja minden tagjának egy 50 dolláros kupont.

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.