NAV: teendők pénztárgépek sikertelen üzembe helyezése esetén

Akik az adott üzembe helyezési kóddal nem tudták üzembe helyezni pénztárgépüket, a kód megadásával, email-ben kérhetnek segítséget- derül ki az adóhatóság honlapján közzétett tájékoztatóból.

 

A közlemény szerint a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak (NAV) több alkalommal is jelezték, hogy a megadott kóddal nem lehet elvégezni az üzembe helyezést.

A NAV ezzel összefüggésben felhívta a figyelmet arra: amennyiben egy üzembe helyezési kóddal megkezdték valamely pénztárgép üzembe helyezését, úgy – még ha az üzembe helyezés nem is volt sikeres – az adott kód más pénztárgép üzembe helyezéséhez már nem használható fel, illetve más üzembe helyezési kóddal az adott pénztárgép már nem helyezhető üzembe.

Akik az ismertetett problémával küzdenek, az opg.teszt@nav.gov.hu email címen, az üzembe helyezési kód megadásával kérhetnek segítséget.

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.